v
ჩემ მიერ შედგენილი შეფასება ამოწმებს მოსწავლეთა საბაზისო
ცოდნას, რომელიც შემდეგი თემის დასაგეგმად მჭირდება.
v
შეფასებითი ინფორმაციის შესაფასებლად ვიყენებ ზოგად
და თემატურ შეკითხვებს.
v
შეფასების ფორმებში გამოყენებული შეკითხვები მეხმარება
მომდევნო თავში აზროვნების ზედა დონის უნარ-ჩვევესისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების
სტანდარტების დადგენაში.
v
წინასწარ გათვლილი მაქვს მოსწავლეთა შესაძლო პასუხები,
რათა შეფასებიდან მიზანმიმართულად მივიღო საჭირო ინფორმაცია.
v
შეფასებიდან მიღებული ინფორმაცია და მოსწავლეთა საჭიროებები
შემიძლია, გამოვიყენო მომდევნო თავში.

No comments:
Post a Comment